dijous, 11 de novembre del 2010

Reflexions.

"Un minut per l'últim minut", aquesta és una frase que el comite de regates acostuma a dir abans de que comenci una regata.
Doncs, "Un dia per l'últim dia", dia de reflexions, dia de comiats, dia de sensacions contradictories. Ha estat un llarg camí arribar fins a aquest dia i alguna vegada els dubtes de no continuar han passat per el meu cap.
S´ha d´anar milla a milla i no voler anar depressa, l´objectiu com sabeu és arribar a la Martinica, però aixó no és fàcil, hi haurà alguns entrebancs per arribar-hi,  i també he pensat en que potser no ho aconseguim, seria dur però s´ha de contemplar també aquesta possibilitat. Ara bé, disfrutaré cada moment d'aquesta aventura.

Dissabte será un dia d´aquells que les emocions et colapsen, anar a navegar per un temps ha estat un dels meus somnis i haig de fer un altre agraïment: aquest és per l´Albert, sense ell aquest projecte hauria estat molt més difícil i inviable actualment, la seva comprensió ha estat decisiva , t´envio una forta abraçada xato.

Aquestes darreres hores passaran a poc a poc, però passaràn, i arribarà l´hora de marxar. Llavors tindrem un ull posat a la popa, on amb unes hores no només perdrem de vista la costa, sinó per una temporada a la gent que més estimem.

"La mr és generosa: pren poc i dóna molt"

7 comentaris:

fourty-three ha dit...

Que tinguis molta sort i bon viatge!!

fourty-three ha dit...

La d'abans era jo, l'Eunice...

santi ha dit...

Rafel. Ara je ets a l'últim minut. Si et resta algún dubte, després de passar la línea, tot ho veuràs clar. Martinica t'espera. Petons. Santi

Anònim ha dit...

Ei Rafa, soc la Silvia!! Des de Lleida, en Marc i jo us desitjem una bona aventura a tots els que en algun moment o un altre formeu part d'aquest impresionant viatge!!

Bona sort a tots!!

Un peto.

Unknown ha dit...

Eo, veig que ja sou a l'alçada de Palamos. He llegit l'última actualització i m'ha fet il.lussió els agarïments en vers a mi. t'ho agraeixò, però el mes important es que el meu amic i soci sigui feliz i se senti el mes realitzat possible, d'aquesta manera ho sere jo tambè. Molta sort disfruteu de cada moment, imatge, soroll...
Bona sort!!!!

vicenç b. ha dit...

Hola Rafa. Quan et vaig demanar el dissabte si sorties a la ruta, em vas dir que si ... i et vas callar que el gran dia havia arribat. Molta sort i que gaudiu la travessa!!. Vicenç Batlle

serrat ha dit...

Hola als tres o bé ara als dos!
Soc la mare d'en Guillem i pel què hem toca us vaig seguint sovint.
Esteré atenta al pas de l'estret! tot i que em sembla que prefereixo no pensar-hi gaire...
Molta sort!