dissabte, 29 de gener del 2011

Ja som arribats,

Ja sóm de nou a l'Escala. Després de passar per Paris aterravem a Barcelona a les 12:30 d'avui Dissabte.
Hem arribat bé i sense cap problema. Una mica morenets i també amb ganes de veure a tothom. Ara toca treballar que de veritat en tinc moltes ganes.
Finalment el Dehlire s'ha quedat al port de le Marin com era la idea inicial. Després de parlar amb qui tenia que parlar li hem trobat un raconet i allà espero que estigui bé. Aquests criolls són durs de pelar.

El dia 13 d'abril anirem amb en Santi i en Marc cap all'a de nou per reempendre el viatge de retorn. Fins aleshores m'acomiado de tots vosaltres desde el bloc
Em podeu escriure a rafamundet@gmail.com
.

Abraçades per tothom.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Ja som novament trobats, m'ha fet una inmensa il.lusió veure't i poder abraçar-te despres de la gran aventura i tinc ganes de xarrar amb tu.
Be repeteixo ben vinguts...... a la rutina... je,je,je.

Un peto.

Albert.

serrat ha dit...

Un final perfecte per una gran aventura!
Espero veure'ns algun dia.

Aina ha dit...

Volem veure una foto de la morenor! ;-) Benvinguts, ens veiem aviat!