dimecres, 1 de juny del 2011

De nou a Cartagena.

Fa uns mesos quan el Dehlire anava amb rumb al sud, vam parar a Cartagena. Vam ser molt ben acollits. Així doncs repetim i a les 4:30 del mati amarravem al Club de regatas de Cartagena.
Despres de gairebe 3 dies de navegacio desde Vilamoura (Portugal) amb vents portants i corrent a favor descansarem i recarregarem queviures per encarar els ultims centenars de milles fins a L' escala.
Ep, ja fem bona cara eh !,  almenys la meva a millorat i més que millorarà. Aqui teniu un perfildels tres sobre la vela, i una del dinar abans de la victoria del Barça desde Portugal.

Finalment hem tingut tres dies de vents portants. Sortiemde Vilamoura i despres de 2 horetes el vent s' ens va posar per posar l' spi, que j no treuriem fins a l' entrada de l' estret. Vent de un 8-10nusos del través i el Dehlire a 6,5 nusos de mitjana. L'estret el vam passar de dia i al principi molt aterrats a la part espanyola on teniem una corrent contraria, llavors ens vam posar mes cap al mig de l' estret i la corrent ens venia molt favorable fins que a la sortida de l' estret i encarant ja cap al Cabo de Gata ens ajudava amb aproximadament 4 nusos i veiem puntes de velocitat de 10.
Velocitat de 9.19 nusos. Speed Over Gear.

Aquestes velocitats no van ser cosa nomes de un moment ja que durant hores marcavem facilment 7.5 nusos. Aixi doncs ens plantavem al Cabo de Gata amb 24 hores, 170 milles en un dia !
El mdediterrani de moment ens proba força, travessant elmar d' Alboran hem pescat una tonyina, hem vist alguna tortuga i els dofins ens han deleitat amb aquest seguent video.

Seguire informant ben aviat,  ara toca un bon dinar amb l' Albert Nadal. (casi Cartaginense, que el Novembre de baixada ja vam estar amb ell, desde Salvament Maritim ens controla, ji ji ji. I despres de mirar el parte posarem proa al cabo de sant Antonio per encarar ja el golf de Valencia i apropar-nos més al nostre objectiu.

Fins molt aviat.

"Vent en popa i mar bonança, navegava en Sancho Pança"

Anònim ha dit...

Hola nois, si que feu més bona cara al restaurant, si. I això que no sabieu que seriem champions.

Vinga, que ja us queda poc i a terra ja us estem esperant.

Una abraçada,
Eva i David

Milós ha dit...

Mariners, l'objectiu ja és a tocar! Un últim esforç i ja tornareu a ser a casa. Us estem esperant. Per cert, aneu ben acompanyats amb aquesta colla de dofins, eh?
Una abraçada.

Anònim ha dit...

Hola navegants, sobretot a en Tito i Santi (que són els que coneixem). Hem llegit el raports i veritablement els teniu ben grossos. Ja heu fet les amèriques!felicitats!

Veiem que ja heu sobrepassat Eivissa i que us queda poc per trepitjar la terra del vostre destí de retornada. Que acabi tot bé i us enviem una abraçada ben forta.
Anna i Pablo

Anònim ha dit...

Això ja s'acaba espero que les poques milles que falten del nostre mar siguin les millors ique ben aviat us poguem donar una forta abraçada. Mtse.

Suria ha dit...

Es nota amb la cara que ja esteu aprop de casa, aixo i la victoria del Barça!!!!